Dostawa towaru

Inpost- strona internetowa: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Kontakt Inpost: https://inpost.pl/kontakt

Godziny dostawy przesyłek kurierskich
Standardowo przesyłki kurierskie dostarczane są między godziną 10 a 17. Firma kurierska nie może zagwarantować konkretnej godziny dostawy. W większych miastach istnieje jednak możliwość ustalenia z kurierem przybliżonej godziny. Należy wówczas w przewidywanym dniu dostarczenia przesyłki skontaktować się z najbliższym oddziałem firmy kurierskiej. Podając numer nadawczy otrzymany od nas w mailu potwierdzającym wysyłkę, mogą Państwo ustalić z kurierem godzinie odbioru.


Co się stanie jeśli kurier nie zastanie mnie w miejscu dostawy?
Kurier zostawi awizo z numerem przesyłki oraz numerem telefonu do oddziału firmy kurierskiej. Należy wówczas zadzwonić i ustalić z firmą kurierską godzinę odbioru przesyłki, ew. umówić się na odbiór przesyłki w oddziale firmy kurierskiej. Następnego dnia roboczego ma miejsce ponowna próba dostarczenia przesyłki. W przypadku ponownego nie odebrania, paczka zostaje odesłana do nadawcy, bądź też zatrzymana w oddziale w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.


Dostawa kurierska w soboty oraz jej koszt
W soboty kurierzy normalnie nie dostarczają przesyłek. Jeśli jednak zależy Państwu na odbiorze przesyłki w sobotę i mieszkają Państwo w mieście, w którym firma kurierska ma oddział istnieje możliwość dostawy na sobotę. Należy to jednak wyraźnie zaznaczyć podczas składania zamówienia. Usługa ta jest dodatkowo płatna.


Czas dostawy towaru
Firma kurierska.W przypadku wysyłki firmą kurierską czas dostawy to zazwyczaj 1 dzień roboczy. Przesyłka dociera do adresata najczęściej następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki (oprócz sobót i niedziel). Zdarzają się jednak czasami przypadki losowe, na które nie ma wpływu ani firma kurierska, ani nasz sklep, np. awaria samochodu. W takim wypadku prosimy o wyrozumiałość i wzięcie pod uwagę możliwości dotarcia przesyłki z lekkim opóźnieniem. 


Dostawa przesyłki do miejsca pracy

Jako miejsce dostawy można oczywiście podać miejsce swojej pracy. Jest to wygodne, jeśli w godzinach doręczeń przesyłek (czyli 10 - 17) przebywają Państwo w pracy, a w miejscu zamieszkania nie będzie obecna żadna osoba mogąca odebrać przesyłkę.

Co zrobić jeśli przesyłka jest uszkodzona?
Jeśli zauważą Państwo uszkodzenia przesyłki powstałe podczas transportu, prosimy o nie odbieranie przesyłki i jak najszybsze skontaktowanie się z nami. Ponadto kurier powinien spisać protokół szkody, w 2 egzemplarzach, na którym powinien się podpisać i jeden z egzemplarzy zostawić u Klienta, a uszkodzoną przesyłkę zwrócić na koszt sklepu.  Zaraz po jej otrzymaniu niezwłocznie zajmiemy się wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji.


Co zrobić jeśli przesyłka zawiera towar inny od zamawianego?
W przypadku, gdy towar różni się od zamówionego należy wysłać do nas maila ze zgłoszeniem na maila sklep@citomedical.pl. Zaraz po jego otrzymaniu niezwłocznie zajmiemy się wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji. Jeśli otworzyliście Państwo przesyłkę już po wizycie kuriera należy powiadomić nas o tym fakcie (mailowo lub telefoniczne) oraz po konsultacji z nami wypełnić "Dokument zwrotu towaru".