• Jak przyjmować przesyłkę

Co zrobić jeśli przesyłka jest uszkodzona? 
Jeśli zauważą Państwo uszkodzenia przesyłki powstałe podczas transportu, prosimy o nie odbieranie przesyłki i jak najszybsze skontaktowanie się z nami. Ponadto kurier powinien spisać protokół szkody, w 2 egzemplarzach, na którym powinien się podpisać i jeden z egzemplarzy zostawić u Klienta, a uszkodzoną przesyłkę zwrócić na koszt sklepu. Przy odbiorze przesyłki (nawet jeśli nie posiada ona widocznych uszkodzeń), jeszcze w obecności kuriera należy sprawdzić zawartość paczki (jest to możliwe dopiero po zapłaceniu za przesyłkę – gdy jest ona za pobraniem).

W przypadku, gdy towar różni się od zamówionego należy spisać protokół niezgodności (odpowiednie druki posiada kurier) i wysłać do nas jego kopię lub jako zeskanowany dokument. Zaraz po jego otrzymaniu niezwłocznie zajmiemy się wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji.